SEA

Wij helpen uw bedrijf hoog in google te plaatsen door middel van Google Ads.

Adworth

Uw SEA specialist

De kernbezigheid van Adworth is SEA, hetgeen een afkorting is voor Search Engine Advertising. SEA wordt steeds meer toegepast door ondernemingen in uiteenlopende bedrijfstakken en is tegenwoordig eigenlijk niet meer weg te denken uit de marketingstrategie van een bedrijf. Het doel van SEA is het trekken van meer bezoekers naar de website van een bedrijf, doormiddel van het zo gericht mogelijk toepassen van Google Ads. Logischerwijs zorgen hogere bezoekersaantallen op den duur ook voor een hoger aantal nieuwe klanten. Kortom, SEA is dé manier om uw bedrijf digitaal onder de aandacht te brengen van (nieuwe) klanten en de specialisten bij Adworth zijn vanwege hun jarenlange ervaring in staat om dit voor u te realiseren.

Google Ads

Google: dé plek waar nieuwe klanten u vinden

Zeg nu zelf, hoe vaak is een zoekopdracht via Google uw eerste stap, wanneer u op zoek bent naar een specifiek product of bepaalde dienst? En in hoeveel van deze gevallen, vindt u uiteindelijk waar u naar op zoek was, tussen de bovenste zoekresultaten in Google? U bent niet de enige bij wie dit het geval is, Google is namelijk de meest gebruikte zoekmachine ter wereld.

Iedere dag worden er over de hele wereld maar liefst zo’n 3,4 miljard verschillende zoekopdrachten gedaan met behulp van Google. Niet zo gek dus, dat Google dé perfecte plek is om uw bedrijf onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten. De beste manier om dit te doen, is door middel van een goed opgezette SEA campagne, waardoor uw bedrijf bij het zoeken naar relevante zoektermen, structureel in de bovenste zoekresultaten eindigt. Adworth weet als echte SEA-expert als geen ander wat er precies nodig is om met behulp van onder andere Google Ads, uw bedrijf te laten groeien.

De weg naar SEA specialist

Arno Kooijman is sinds 2010 actief aan de slag gegaan met Search Engine Advertising. Arno is hiermee begonnen als affiliate, hetgeen voor Arno een erg leerzame periode is geweest. Na verloop van tijd heeft Arno dermate veel kennis en ervaring opgedaan in de SEA wereld, dat dit zijn fulltime bezigheid is geworden. Sinds 2015 verzorgt Arno het Google Ads beheer voor zo’n 25 klanten. De vraag naar SEA specialisten is ontzettend groot, maar bij Adworth staat een persoonlijke benadering en het hebben van een vast aanspreekpunt (dit is Arno zelf, voor alle klanten) in combinatie met het leveren van kwalitatief hoogstaande resultaten, altijd voorop. Dit maakt dan ook dat er een grens gesteld dient te worden aan de capaciteit, om de bovengenoemde speerpunten continu te kunnen blijven waarborgen. Inmiddels ruim 13 jaar verder, is Google Ads beheer nog steeds de primaire bezigheid van Adworth. Wel zijn er in de loop der jaren diverse aanvullende werkzaamheden bijgekomen, die Adworth ook binnen het dienstenpakket aanbiedt.

Waarom Adworth?

Adworth's Onderscheidende Kenmerken

Wat maakt Adworth de ideale partner voor uw online marketing? Onze onderscheidende kenmerken, zoals onze expertise, flexibiliteit en resultaatgerichtheid, stellen ons in staat om u te helpen uw doelen te bereiken.

Transparantie

We zorgen voor openheid en transparantie in onze aanpak, met regelmatige updates.

Strakke planning

Onze efficiënte planning en uitvoering zorgen voor een tijdige oplevering van uw project.

Doelgericht

Wij richten ons op uw doelen en zorgen dat we deze zullen behalen.

Tijd is geld

Wij begrijpen dat uw tijd kostbaar is en zorgen voor een snelle en efficiënte aanpak.

SEA: adverteren via Google Search

Search Engine Advertising is dus een manier om meer bezoekers naar een website te leiden, maar hoe werkt dit dan precies? Zoals de naam al een beetje doet vermoeden, werkt SEA doormiddel van het adverteren via Google Search. Wellicht is het u wel al eens opgevallen dat wanneer u zelf een zoekopdracht via Google uitvoert, er bovenaan de lijst met zoekresultaten enkele ‘anders ogende’ zoekresultaten vermeld staan? Deze bovenste vermeldingen zijn simpel gezegd advertenties binnen de zoekresultaten. Verder komt het u wellicht ook bekend voor, dat u nooit heel ver omlaag scrolt in de lijst met zoekresultaten, maar vaak geneigd bent om te klikken op (één van de) bovenste resultaten? Hierin bent u niet de enige, dit is namelijk wat de meeste mensen doen, wanneer zij ergens naar op zoek zijn via Google. Dit is ook niet meer dan logisch, aangezien de bovenste resultaten de beste match hebben met de ingevoerde zoekterm.

De juiste zoektermen in Google Ads

Het inzetten van Google Ads zorgt niet zonder meer voor een hoger aantal bezoekers op een website. Het is hiervoor van belang dat de voor uw bedriijf meest relevante zoektermen worden toegepast in Google Ads. Door middel van het correct toepassen van SEA, zorgt Adworth ervoor dat de website van uw bedrijf daadwerkelijk in de bovenste sectie van de zoekresultaten komt te staan, wanneer er gezocht wordt naar keywords die relevant zijn voor uw bedrijf. Door de advertenties op Google te linken aan de juiste keywords, zullen er veel meer mensen de website van uw bedrijf bezoeken.

Google: dé plek waar nieuwe klanten u vinden

Zeg nu zelf, hoe vaak is een zoekopdracht via Google uw eerste stap, wanneer u op zoek bent naar een specifiek product of bepaalde dienst? En in hoeveel van deze gevallen, vindt u uiteindelijk waar u naar op zoek was, tussen de bovenste zoekresultaten in Google? U bent niet de enige bij wie dit het geval is, Google is namelijk de meest gebruikte zoekmachine ter wereld. Iedere dag worden er over de hele wereld maar liefst zo’n 3,4 miljard verschillende zoekopdrachten gedaan met behulp van Google. Niet zo gek dus, dat Google dé perfecte plek is om uw bedrijf onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten. De beste manier om dit te doen, is door middel van een goed opgezette SEA campagne, waardoor uw bedrijf bij het zoeken naar relevante zoektermen, structureel in de bovenste zoekresultaten eindigt. Adworth weet als echte SEA-expert als geen ander wat er precies nodig is om met behulp van onder andere Google Ads, uw bedrijf te laten groeien.

Grenzeloze Groei

Waarom kiezen voor Adworth?

Adworth is door jarenlange ervaring een echte SEA specialist geworden. Wanneer u kiest voor Adworth, besteedt u het SEA beheer volledig uit, maar blijft u te allen tijde zelf eigenaar van het account. Adworth hanteert een dagelijkse monitoring en besteedt om de dag intensief aandacht aan ieder account. Op deze manier kan er tijdig en effectief worden bijgestuurd waar nodig en kunnen er op korte termijn flinke slagen gemaakt worden in het verhogen van de bezoekersaantallen van uw website en dus in het aantrekken van nieuwe klanten voor uw bedrijf. Wat Adworth verder onderscheidt, is de mogelijkheid om vanuit de geplaatste advertenties, specifieke details in te laden in de weer te geven website. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het tonen van een bepaalde plaatsnaam. Bij Adworth wordt voor ieder account een handmatige bijsturing gehanteerd, ook wel ‘manual cost-per-click’ genoemd. Het grote voordeel van het hanteren van deze ‘manual cost-per-click’ strategie is dat er snel en effectief kan worden bijgestuurd en dat de volledige controle over advertentiecampagnes en de hiermee gemoeide kosten, in onze handen blijft.